poniedziałek, 28 listopada 2011

Phoenix Wright: Ace Attorney - opis przejścia

Odcinek 1: The First Turnabout
1) Gdy zacznie się proces, odpowiadaj sędziemu kolejno:
- Larry Butz
- Cindy Stone
- Hit with a blunt object
2) Pozwól mówić Larryemu.
3) Podczas przesłuchania Sahwita, użyj raportu z atuopsji podczas jego 9 wypowiedzi.
4) Podczas drugiego przesłuchania użyj raportu o braku prądu.
5) Podczas trzeciego przesłuchania, pokaż statuę przy 3 wypowiedzi Sahwita.
6) Zgłoś sędziemu wątpliwości a potem wybierz: "went
into the apartment".
7) Wybierz "try sounding the clock".
8) Wybierz "outside the box", a potem "yes".
9) Pokaż paszport Cindy
10) Pokaż statuę Larryemu.

Odcinek 2:  Turnabout Sisters

Dzień 1:
1) Obejrzyj biuro, sprawdź wszystkie przedmioty i użyj telefonu.
2) Pokaż Mai kartkę z jej imieniem.
3) Odpowiedz Mai "It's up to you". Porozmawiaj z nią o wszystkim.
4) Zgódź się znaleźć jej prawnika.
5) Wróc do biura i porozmawiaj z detektywem. Weź od niego telefon.
6) Idź do hotelu, porozmawiaj z April May. Obejrzyj jej pokój, szkalnki i śrubokręt.
7) Idź do Grossberg Office, porozmawiaj z Marvinem i spróbuj od niego wyciągnąć odpowiedź.
8) Wróc do Mai, porozmawiaj z nią o rodzinie, pokaż jej telefon i zgódź sie ją bronić.
9) Idź do hotelu, porozmawiaj z lokajem i obejrzyj szufladę, żeby zabrać z niej podsłuch.

Dzień 2:
Proces:
1) Naciskaj na Gumshoe podczas pierwszego przesłuchania przy 5 przesłuchaniu.
2) Przy drugim, podczas ostatniej części, użyj Autopsji Mii.
3) Powiedz Edgeworthowi, że dostałeś raport dzień po zabójstwie.
4)Podczas pierwszego przesłuchania April naciśnij ją przy ostatnich słowach. Powiedz, że udowodnisz, że kłamie.
5) Podczas drugiego przesłuchania April pokaż statuę pod koniec jej wypowiedzi.
6) Powiedz sędziemu, że zegar nie mógł działać, bo był pusty.
7) Pokaż telefon Mai.
8) W odpowiedzi na słowa April pokaż statuę.
9) Powiedz "You had heard about it".
10) Pokaż podsłuch, a potem telefon Mai.
11) Wezwij lokaja i przyjmij warunki Edgewortha.
12) Lokaja naciskaj przy dwóch ostatnich częściach jego zeznań.
13) Nie pozwól zabrać go z sali i wybierz "Check in".
14) Wybierz "the man with Miss May".

Reszta:
15) Porozmawiaj z April.
16) Idź do biura Grossberga i weź fotografię mężczyzny.
17) Idź do hotelu i pokaż ją lokajowi, pozwól mu złożyć zeznanie na piśmie.
18) Wróć do April, pokaż jej zdjęcie i naciskaj ją mocno.
19) Idź do Bluecorp i porozmawiaj z Reddem. Spytaj o obraz.
20) Idź do biura Grossberga, wypytaj go o wszystko, a gdy dojdzie do obrazu, spytaj o szantaż. Oddaj mu zdjęcie.
21) Idź do biura agencji i obszukaj szafki, przeczytaj wszystkie dane.
22) Idź do Bluecorp i pokaż Whitowi znaleziony wycinek.
23) Wybierz odpowiedzi: "You blackmailed him" i "You're wrong".

Dzień 3:
1) Podczas pierwszego przesłuchania naciskaj White przy ósmym zdaniu i potraktuj go zeznaniem May.
2) Na pytanie sędziego odpowiedz "Both are right".
3) Wybierz na mapce punkt "k".
4) Przy drugim przesłuchaniu Whitea, użyj raportu o autopsji Mii na samym końcu.
5) Przy trzecim naciskaj go od początku, kiedy Maya się spyta, powiedz, że brzmi dziwnie.
6) Pokaż Whiteowi kawałki szkła i powiedz, że to duży problem.
7) Pokaż mapę pokoju.
8) Naciskaj w każdym punkcie przy kolejnym przesłuchaniu.
9) Pokaż kartkę z imieniem Mayi przy pierwszym zdaniu.
10) W ostatnim punkcie od razu użyj otrzymanej od Mii kartki.

Odcinek 3: Turnabout Samurai

Dzień 1:
1) Idź do sali przesłuchań i porozmawiaj z Poweresem o wszystkim.
2) Idź do studia i porozmawiaj ze strażniczką.
3) Wróć do sali przesłuchań, porozmawiaj z Powersem o strażniczce i weź od niego list.
4) Pokaż list strażniczce. Dostaniesz mapę.
5) Idź na dziedziniec studia, porozmawiajz  Gumshoe. Dostaniesz od niego raport z autopsji. Wpypytaj detektywa o wszystko.
6) Obejrzyj okolicę, kamerę, maskotkę i wejście do studia.
7) Wróc do bramy i wypytaj strażniczkę o wszystkie nowe rzeczy.
8) Obejrzyj komputer.
9) Idź do sali dla pracowników, obejrzyj wszystko, kratkę i jedzenie.
10) w Garderobie Willa obszukaj jego torbę, żeby znaleźć kartę wstępu.
11) Wyjdź na dziedziniec i sprawdź wejście do Studia One.
12) Sprawdź kamery, żeby przywołać asystentkę. Przepytaj ją.
13) Idź do bramy, porozmawiaj ze strażniczką, powiedz jej, że to Penny powiedziała ci wszystko.
14) Sprawdź komputer, wybierz kod z liczbą 307 żeby otrzymać zdjęcie.

Dzień 2:
Proces:
1) Podczas pierwszego przesłuchania użyj zdjęcia Powersa przy ostatniej wypowiedzi strażniczki.
2) Podczas drugiego przesłuchania naciskaj ją we wszystkich i odrzuć sprzeciw Edgewortha.
3) Przy trzecim przesłuchaniu pokaż zdjęcie podczas jej trzeciego zdania.
4) Podczas czwartego przesłuchania naciskaj przy czwartym zeznaniu.
5) Oskarż ją i wybierz "Press Further", a potem pokaż włócznię.
6) Naciskaj przy drugim zdaniu podczas piątego przesłuchania.
7) Poproś o przerwę.

Reszta:
8) Idź do lokacji Outside Studio 2 i obejrzyj tam wszystko.
9) Idź do Employee Area, porozmawiaj z Penny i wyrwij kratę.
10) Idź do bramy i porozmawiaj z Penny.
11) W garberobie Powersa porozmawiaj z Sal Manellą.
12) Idź do Studia 2.
13) Wróć do bramy i porozmawiaj ze strażniczką.
14) Idź do Employee Area i pomów z chłopakiem. Zdobędziesz butelkę.
15) Wróć do bramy. Obszukaj dyżurkę, żeby znaleźć klucz.
16) Idź do Outside Studio 2 i otwórz drzwi.
17) Porozmawiaj z producentką. Weź od niej kartkę.
18) Idź do Sala Manelli i daj mu kartkę.
19) Idź do Studio 1 i weź scenariusz z krzesełka. Zanieś go producentce. Po rozmowie otrzymasz kolejny dowód.
20) Wróć do biura i porozmawiają z Mią.
21) Wróć do studia i porozmawiaj ze strażniczką.
22) Daj jej keycard, w zmiana dostaniesz Steel Samurai Card.
23) Idź do garderoby i porozmawiaj z Codym. Pokaż mu kartę.
24) Idź do chatki i porozmawiaj z Penny.
25) Wymień sie kartami z Penny.
26) Wróć do Codyego, daj mu kartę od Penny i rozmawiaj z nim tak długo, aż da ci swój album. Wypytaj go o wszystko.
27) Podczas rozmowy z Mią, wybierz "I believe"

Dzień 3:
Proces:
1) Naciskaj Sala przy każdym stwierdzeniu, a podczas rozmowy z Mią wybierz "It's contradictory."
2)Przy drugim przesłuchaniu naciskaj przy ostatnim zdaniu i wybierz "Press harder".
3) Przy trzecim przesłuchaniu naciskaj przu wszystkich.
4) Odpowiedz sędziemiu "No, it's impossible".
5) Przy pierwszym przesłuchaniu Codyego pokaż jego aparat przy ostatnim zdaniu.
6) Przy drugim przesłuchaniu naciskaj wszędzie i wybierdz "Press harder".
7) Gdy padnie pytanie o dowód, pokaż aparat fotograficzny.
8) Przy trzecim przesłuchaniu znowu naciskaj wszędzie, a w końcu "Press harder".
9) Gdy Cody zmieni zdanie, pokaż jego album.
10) Na pytanie sędziego odpowiedz: "The Steel Samurai didn't win."
11) Na drugie pytanie sędziego odpowiedz: "The Steel Samurai was the victim."
12) Na zdjęciu Codyego wskaż dwójkę nad drzwiami.
13) Na mapie studia wskaż Studio 2.
14) Wybierz odpowiedź "The trailer was there".
15) Na pytanie o dowód pokaż butelkę.
16) Wybierz "Fingerprint the bottle".

Reszta:
17) Porozmawiaj z Maią.
18) Idź do więzienia i pogadaj z Powersem.
19) Idź do studia, pomów ze strażniczką.
20) W Studio 1 wypytaj o wszystko Gumshoe.
21) Idź do garderoby, porozmawiaj z Penny i pokaż jej album.
22) Idź do strażniczki, spytaj ją o przeszłość i pokaż środek nasenny a potem butelkę po pigułkach. Otrzymasz zdjęcie.
23) Idź do Studia 2 i porozmawiaj z Vasquez. Pokaż jej zdjęcie.
24) Wejdź do chatki i porozmawiaj z nią jeszcze raz.

Dzień 4:
Proces:
1) Po pierwszym przesłuchaniu Vasquez otrzymasz fotkę vana.
2) Przy jej drugim przesłuchaniu pokaż talerz podczas jej szóstego fragmentu i powiedz, że nie jadła steków.
3) Sędziemu powiedz, że spotkała się z Samurajem podczas przerwy.
4) Na pytanie Vasquez odpowiedz "You couldn't, could you?".
5) Pokaż włócznię jako dowód.
6) Na pytanie sędziego odpowiedz, że możesz udowodnić, po czym pokaż zdjęcie sprzed pięciu lat.
7) Po pytaniu Vasquez powiedz, że miała inny sposób i pokaż zdjęcie vana.
8) Na pytanie Edgewortha odpowiedz "Of course he was".
9) Zmuś Vasquez do ponownego zeznawania.
10) Przyciskaj ją przy wszystkich odpowiedziach a gdy pojawi się opcja, wybierz "Press harder".
11) Po tym jak postanowi zmienić zeznanie, pokaż zdjęcie samuraja i powiedz, że widziała utykającego Hammera.
12) Na pytanie o motyw potwierdź, pokazując zdjęcie sprzed pięciu lat.
13)Na pytanie sędziego odpowiedz, że nie miała motywu.
14) Podczas rozmowy z Powersem, pokaż zdjęcie samuraja.

Odcinek 4: Turnabout Goodbyes

Dzień 1:
1) Porozmawiaj z Edgeworthem w sali przesłuchań.
2) Pokaż mu swoją odznakę i pomówcie jeszcze raz.
3) Idź do Gorud Lake i porozmawiaj z Gumshoe.
4) Idź na plażę i weź z ławki przedmioty.
5) Idź do lasu i obejrzyj aparat fotograficzny.
6) Użyj znalezionego przedmiotu na aparacie.
7) Pokaż Lottcie swoją odznakę, otrzymasz jej aparat jako dowód. Pokaż jej go.
8) Idź na komendę policji i porozmawiaj z Gumshoe.
9) Wróć do Lotty i weź od niej zdjęcie.
10) Idź do budki z hot dogami i porozmawiaj z Larrym. Otrzymasz artykuł z gazety.
11) Wróć do biura i obejrzyj dokumenty z autopsji.
12) Idź do biura Grossberga, porozmawiaj z nim i pokaż mu raport z autopsji. Otrzymasz zdjęcie.
13) Idź do Edgewortha, pokaż mu zdjęcie i porozmawiaj z nim.
14) Pokaż mu zdjęcie otrzymane od Lotty i zgódź się go bronić.
15) Weź jego podanie i zanieś je do Gumshoe.

Dzień 2:
Proces:
1) Przyciskaj Gumshoe, żeby uzyskać kulę od pistoletu.
2) Po tym jak zmieni zeznanie, naciskaj go mocniej, żeby dostać pistolet.
3) Powiedz Mayi "I need you here".
4) Zgódź się z Mayą, że w zeznaniach Lotty jest sprzeczność.
5) Naciskaj Lottę na wszystkich etapach przesłuchania.
6) Po tym, jak von Karma zaproponuje wyrok, powiedz "Wrong".
7) Przy kolejnym zeznaniu Lotty pokaż stronę z gazety.
8) Przy trzecim przesłuchaniu Lotty naciskaj ją przy trzecim zdaniu i rób to do końca, bez względu na ostrzeżenia.
9) Gdy zmieni zeznanie, pokaż jej aparat, a gdy sędzia zarząda dowodu, pokaż stronę z gazety.
10) Na pytanie Lotty pokaż jej aparat.
11) Podczas kolejnego przesłuchania Lotty pokaż artykuł z gazety przy jej siódmym fragmencie zeznań.
12) Każ jej zrobić powiększenie, a gdy sędzia będzie chciał ogłosić wyrok, wybierz "Object the Enlargement".
13) Na zdjęciu pokaż rękę trzymającą pistolet.
14) Na pytanie von Karmy odpowiedz "The Victim Himself".

Reszta:
15) Idź do centrum przesłuchań i pogadaj z Mayą.
16) Idź do parku i pogadaj z Gumoshoe.
17) Wróć, weź Mayę i wróć do parku, żeby spotkać się z Lottą.
18) Przyjmij jej warunki, a potem idź porozmawiać z Larrym.
19) Odwiedź Gumshoe i wybierz wykrywacz metalu.
20) Idź z wykrywaczem na przystań, tam znajdziesz butlę z powietrzem.
21) Wróć do Larryego, spytaj, czy butla nie jest jego i powiedz, że używał jej do nadmuchania. Wypytaj go o wszystko.
22) Idź do Lotty i powiedz jej, że Gourdy nie istnieje. Pokaż butlę jako dowód. Dostaniesz drugie zdjęcie.
23) Idź na przystań a z niej do domku.
24) Porozmawiaj z właścicielem przystani i pokaż mu odznakę.
25) Obiecaj, że przejmiesz jego biznes a potem pokaż mu zdjęcie.
26) Przyjrzyj się papudze a potem porozmawiaj o niej z właścicielem.
27) Idź na posterunek, porozmawiaj z  Gumshoe i pokaż mu papugę.
28) Wejdź do archiwum i zapoznaj się ze wszystkimi danymi dotyczącymi DL-6.

Dzień 3:
Proces:
1) Na pytanie sędziego odpowiedz, że chcesz przesłuchać świadka.
2) Naciskaj go przy ostatnim zdaniu jego zeznań, a gdy je zmieni, naciskaj dalej.
3) Zgłoś sprzeciw i nie przejmuj się wyrokiem.
4) Podczas przesłuchania Larryego pokaż Lotta Deposition przy ostatnim zdaniu.
5) Pozwól Larryemu zeznawać dalej, znowu naciśnij go przy ostatnim zdaniu.
6) Na pytanie sędziego odpowiedz "We should care".
7) Pokaż znowu Lotta Deposition
8) Na pytanie sędziego odpowiedz "Larry's right".
9) Pokaż drugie zdjęcie jeziora.
10) Na pytanie von Karmy pokaż pistolet.
11) Wybierz odpowiedź "Edgeworth and the murderer".
12) Na pytanie o dane mordercy odpowiedz, że nie wiesz.
13) Wskaż na mapie domek przy przystani.
14) Na dwa ostatnie pytania odpowiedz "The boat shop caretaker" i "To create a witness".

Reszta:
15) Porozmawiaj w biurze z Larrym, a potem idź do Edgewortha.
16) Idź do parku, do przystani i porozmawiaj z Grossbergiem.
17) W domku sprawdź sejf i weź z niego list.
18) Zanieś list Edgeworthowi i porozmawiaj z nim.
19) Idź do biura Grossberga, porozmawiaj z nim, pokaż mu list.
20) Gdy spyta o autora, powiedz, że napisał to von Karma.
21) Idź na komisariat, a tam do archiwum, porozmawiaj z von Karmą.


Dzień 4:
Proces:
1) Naciskaj przy wszystkich fragmentach zeznań.
2) Gdy sędzia spyta, powiedz, że to Yanni Yogi.
3) Zgódź się przesłuchać papugę.
4) Naciśnij na papugę, zadaj kolejno pytania "Have we forgotten anything?" a potem "What's your name?".
5) Na pytanie sędziego odpowiedz, że jest związek, wskaż na DL-6 Case File, a potem na "Suspect Data".
6) Znowu przesłuchaj i naciskaj papugę, a potem spytaj "What's the safe number?".
7) Wskaż związek, wykorzystując tym razem "Case Summary".
8) Pozwól Edgeworthowi zeznawać.
9) Przy szóstym zdaniu jego zeznan użyj znowu DL-6 Case File i wybierz "Victim Data".
10) Na pytanie von Karmy pokaż zdjęcie z ojcem Edgewortha i zaznacz dziurę po kuli w drzwiach windy.
11) Wybierz odpowiedź "The murderer didn't need it".
12) Powiedz, że znasz tożsamość mordercy.
12) Użyj wykrywacza metali.
13) Pokaż kulę ze sprawy DL-6.
14) Podczas rozmowy z Mayą pokaż jeszcze raz tą samą kulę.

Odcinek 5: Rise from the ashes

Dzień 1:
1) Porozmawiaj z Emą.
2) Idź do centrum przesłuchań i wypytaj Lanę o wszystko.
3) Idź na parking. Z ziemi podnieś portfel, Ema pokaże ci, jak go obejrzeć. Wyjmij z niego dowód.
4) Przejdź na drugą połowę ekranu i obejrzyj auto.
5) Wróć na pierwszą połowę i porozmawiaj z Angel.
6) Idź do biura i porozmawiaj z Edgeworthem.
7) Weź z łóżka trofeum i pokaż je Edgeworthowi.
8) Idź na policję i pogadaj z Gumshoe. Pokaż mu dowód osobisty Goodamana.
9) Obejrzyj maskotkę przed komisariatem.
10) Pokaż Gumshoe trofeum, żeby dostać list polecający.
11) Wróć na parking, pokaż list Marshalowi. Porozmawiaj z nim.
12) Zbadaj wszystkie miejsca na pierwszym ekranie.
12) Na drugiej połowie ekranu weź z ziemi telefon komórkowy i zbadaj go. Naciśnij niebieski guzik.
13) Porozmawiaj z Marshalem.
14) Zbadaj bagażnik samochodu Edgewortha, żeby znaleźć kartkę.

Dzień 2:
Proces:
1) Naciskaj Starr podczas każdego fragmentu jej zeznań. Przy ostatnim zdaniu pokaż zdjęcie.
2) Zgłoś sprzeciw.
3) Pokaż nóż.
4) Podczas drugiego przesłuchania Starr pokaż Goodman's Autopsy Report, a gdy zeznająca zmieni zdanie, pokaż zdjęcie.
5) Przy trzecim przesłuchaniu  naciskaj ją, a gdy pojawi się opcja dalszego pytania, wybierz ją.
6) Pokaż mapę parkingu, a na pytanie sędziego powiedz, że widziała to.
7) Na mapie wskaż siedzibę strażnika. Powiedz, że chodziło o odległość.
8) Zgłoś sprzeciw.
9) Naciskaj Starr przy jej kolejnym przesłuchaniu i powiedz, że jest problem z butem.
10) Pokaż plamę krwi pod butem.
11) Na pytanie Edgewortha pokaż zdjęcie.
12) Na zdjęciu samochodu wskaż przedmiot wystający z rury wydechowej.
13) Gdy spyta cię sędzia, pokaż telefon komórkowy.
14) Obejrzyj nowy nóż i naciśnij przycisk, żeby wysunąć ostrze.
15) Po zeznaniach Granta obejrzyj kartkę przy nożu a potem notkę Goodmana. Obróć DS do góry nogami.
16) Przy drugim zdaniu zeznań Granta pokaż notkę Goodmana.
17) Przyciśnij Granta przy nowy zeznaniu i przy każdym kolejnym.
18) Po zmianie zeznań spytaj go o numer ID.
19) Wybierz "This tells me something" i pokaż ID Goodmana.

Reszta:
20) Idź na parking i spryskaj sprayem okolice zabójstwa. Przyciskaj to miejsce stylusem.
21) Zastanów się nad ilością krwi.
22) Porozmawiaj ze Starr, pokaż jej notkę, potem nóż, potem ID Goodmana a na końcu zdjęcie.
23) Wypytają ją o Marshalla, żeby dostać lunch.
24) Idź na policję, potem do Security office, wyjdź z niego, żeby spotkać Gumshoe. Porozmawiaj z nim.
25) Idź do centrum przesłuchań, porozmawiaj z Meekinsem i pokaż mu ID Goodmana.
26) Wróć na komisariat, w środku porozmawiaj z Grantem.
27) Zbadaj faceta, który siedzi za biurkiem w środku, żeby dostać kartkę.
28) Porozmawiaj z Grantem, żeby dostać pozwolenie.
29) Idź do Security Room i daj Marshallowi lunch.
30) Pokaż mu ID Goodmana i pozwolenie, porozmawiaj i wejdź do Evidence Room.
31) Porozmawiaj z Gumshoe, pokaż mu składany nóż i pozwolenie.
32) Zbadaj wystający z szafki skrawek, a w drugiej części pomieszczenia - ślad krwi, rękawiczkę i kawałki szkła.
33) Ułóż kawałki szkła w wazę.
34) Użyj spryskiwacza, żeby znaleźć ślady krwi na podłodze koło szkła, na szafce z plamą krwi i na szafce z wystającym skrawkiem. Zbadaj wszystkie.
35) Pokaż Gumshoe kartkę Goodmana, jego ID i listę ID wchodzących do Eviddence Room.
36) Idź do biura Edgewortha. Pomów z nim.
37) Pokaż Edgeworthowi ID Card Record, żeby dostać śrubokręt.
38) Pokaż Edgeworthowi notkę Goodmana, żeby otrzymać zestaw do pobierania odcisków palców.
39) Wróć do Evidence Room. Zbadaj ślad palców kciuka na skrzynce z dużą ilością śladów. Wysyp proszek na ekran, a potem dmuchaj, aż ukaże się zarys palca i Ema powie, że wystarczy.
40) Zbadaj ślad palca poza obrębem dłoni. Przy porównywaniu wskaż na Gumshoe.
41) Zbadaj pierwszą szafkę przy drzwiach. Odjedź stylusem trochę od krwawawego śladu, żeby znaleźć odcisk. Zbadaj go tak jak poprzednio.
42) Porównaj z palcami Marshalla.

Dzień 3
Proces:
1) Wypytaj Meekinsa o wszystko.
2) Przy drugim przesłuchaniu przyciśnij Meekinsa przy ostatnim zdaniu.
3) Wybierz "There is a problem".
4) Podczas wyświetlania, wskaż na światełko świecące się na szafce, do której zmierza człowiek.
5) Podczas drugiego wyświetlania, wskaż przedmiot, który wypada z szafki.
6) Pokaż rękawiczkę.
7) Przy trzecim przesłuchaniu Meekinsa pokaż Goodman's Lost Item Report przy jego ostatnim zdaniu.
8) Zgłoś sprzeciw.
9) Zaproponuj przesłuchanie Marshalla.
10) Przy jego pierwszym przesłuchaniu pokaż jego odcisk podczas czwartego zdania.
11) Przy drugim przesłuchaniu naciskaj przy częściach 1 i 5.
12) Gdy zmieni zdanie, przyciskaj go znowu.
13) Zgódź się pokazać dowód i wskaż na nagraniu wystający z szafki Marshalla skrawek.
14) Pokaż jako dowód szafkę.
15) Wskaż na mapie pole z literą V.
16) Pokaż zabrudzone krwią ramię Marshalla.
17) Przyciskaj Marshalla przy wszystkich fragmentach kolejnego zeznania.
18) Obejrzyj otrzymane podczas przerwy dokumenty i pokaż je przy ostatnim fragmencie zeznań Marshalla.
19) Wybierz imię "Neil Marshall".
20) Zgłoś sprzeciw.
21) Pokaż policyjną maskotkę, a po niej listę wejść do Evidence room.

Reszta:
1) Porozmawiaj z Emą
2) Idź do centrum przesłuchań i porozmawiaj z Laną.
3) Skieruj się do wejścia do komisariatu, gdzie spotkasz Marshalla.
4) Idź do biura szefa policji i pogadaj z Gantem.
5) Wróć do komisariatu, porozmawiaj z Gumshoe i pokaż mu składany nóż. Wypytaj go o wszystko.
6) Idź do Edgewortha, porozmawiaj z nim i pokaż mu zdjęcie, które dostałeś w biurze Ganta.
7) Porozmawiaj o trofeum, a potem weź spod biurka zmiętą kartkę.
8) Wróć na parkin i porozmawiaj ze Starr.
9) Idź do komisariatu i pokaż Gumshoe rezygnację Edgewortha.
10) W biurze Ganta obejrzyj sejf i wpisz "7777777". Wyjmij z sejfu dowody.
11) Pokaż Gumshoe złożoną przez ciebie wazę i dołącz do niej brakujący kawałek.
12) Pokaż Gumshoe zestaw do zbierania śladów palców.
13) Zbierz odcisk ze środkowego palca i porównaj go z odciskiem Emy.
14) Obejrzyj biurko Ganta.
15) Porozmawiaj z Gumshoe.
16) Porozmawiaj z Laną, pokaż jej listę dowodów z biurka Ganta i wypytaj o wszystko.

Dzień 4
Proces:
1)  Przyciśnij Emę przy czwartym zdaniu jej zeznań.
2) Wybierz "Hear more" i spytaj o obrazek.
3) Włącz menu dowodów, obejrzyj urwaną listę dowodów i obróć ją do tyłu. Następnie zaprezentuj ją podczas zmiany zeznań Emy.
4) Podczas drugiego przesłuchania Emy pokaż Neil's Autopsy Report przy ostatnim zdaniu.
5) Na pytanie sędziego wskaż na ostrze broni.
6) Wybierz "There is another one" i wskaż zdjęcie Ganta, Marshala i Lany.
7)Podczas trzeciego przesłuchania Emy pokaż wazę przy czwartym fragmencie.
8) Obróć wazę tak, żeby jej wąski spód i dwa ucha utworzyły razem coś podobnego do korony.
9) Na pytanie Edgewortha odpowiedz, że chodzi o lokację.
10) Przy kolejnym pytaniu wybierz "It's in the evidence".
11) wskaż wazę i połącz kropki tak, by utworzyły imię Ema.
12) Wskaż Ganta jako kolejnego świadka.
13) Weź od Gumshoe książkę i przeczytaj ją.
14) Przy pierwszym przesłuchaniu Ganta pokaż wazę przy ostatnim fragmencie zeznań.
15) Naciskaj Ganta przy ostatnim fragmencie jego drugiego przesłuchania, a gdy zmieni zdanie, znów go przyciśnij.
16) Wybierz "Point out the accomplice" i jako ofiarę wskaż Lanę.
17) Na pytanie sędziego pokaż listę ID wchodzących do Evidence Room.
18) Na pytanie Ganta pokaż "Goodman's Lost Item Report".
19) Pokaż śrubokręt.
20) Wybierz "I have no proof yet".
21) Wezwij Lanę jako kolejnego świadka.
22) Naciśnij Lanę przy czwartym fragmencie jej zeznań, a gdy je zmieni, znowu ją naciśnij.
23) Spytaj "Why did you move the body?".
24) Pokaż wazę.
25) Przy kolejnym zeznaniu Lany, pokaż wazę przy jego czwartym fragmencie.
26) Obróć Evidence Law do tyłu i otwórz.
27) Gdy Gant zarząda pokazania dowodu, powiedz, że nie możesz.
28) Po drugim pytaniu o dowód, pokaż kawałek materiału z odciskiem dłoni.
29) Wskaż Emę.
30) Pokaż zdjęcie Lany.
31) Wybierz "I did not" i pokaż Evidence Law.
32) Podczas rozmowy pokaż Evidence Law.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz