środa, 8 lutego 2012

Thief and Sword: Przygody Raiki - część druga po polsku

 Prezentuję wam drugą część mojej wersji "Thief and Sword: Another Stories". Tak jak część pierwsza, skupia się ona na postaci Raiki, jednej z dwóch głównych bohaterek "Thief and Sword".Ta część jest bardziej rozbudowana niż pierwsza, ma więcej zakończeń, w tym jedno dobre, jedno najlepsze i cztery złe. Tak jak poprzednia część i oryginał, ta gra jest od lat 18. Pierwszą część znajdziecie tutaj. Moją recenzję "Thief and Sword" można przeczytać w tym miejscu.
Gra zamyka historię Raiki, a jednocześnie wprowadza (przy najlepszym zakończeniu) do wątku Shalt, złodziejki, drugiej z bohaterek "Thief and Sword". Jej będzie poświęcona następna część "Another Stories".

Grę można pobrać tu:
 Chomik (Katalog: Moje gry)
Mediafire

Przykładowe screeny:

6 komentarzy:

  1. Długo na to czekałem. Już ściągam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło lepiej od pierwsze części, jest ciekawiej, więcej zakończeń. Czekam na Shalt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW - ta gra jest świetna.
    Mam nadzieję że nie poprzestaniesz na demie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili powoli pracuję nad tłumaczeniem do pełnej wersji Thief and Sword, ale pewnie zajmie mi to kilka miesięcy. Zrobiłem też polskie tłumaczenie do dema Thief and Troll, polecam.

      Usuń
  4. czy tłumaczenia są dalej dodawane ?

    OdpowiedzUsuń