środa, 8 lutego 2012

Thief and Sword: Przygody Raiki - część druga po polsku

 Prezentuję wam drugą część mojej wersji "Thief and Sword: Another Stories". Tak jak część pierwsza, skupia się ona na postaci Raiki, jednej z dwóch głównych bohaterek "Thief and Sword".Ta część jest bardziej rozbudowana niż pierwsza, ma więcej zakończeń, w tym jedno dobre, jedno najlepsze i cztery złe. Tak jak poprzednia część i oryginał, ta gra jest od lat 18. Pierwszą część znajdziecie tutaj. Moją recenzję "Thief and Sword" można przeczytać w tym miejscu.
Gra zamyka historię Raiki, a jednocześnie wprowadza (przy najlepszym zakończeniu) do wątku Shalt, złodziejki, drugiej z bohaterek "Thief and Sword". Jej będzie poświęcona następna część "Another Stories".

Grę można pobrać tu:
 Chomik (Katalog: Moje gry)
Mediafire

Przykładowe screeny:

5 komentarzy:

  1. Długo na to czekałem. Już ściągam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło lepiej od pierwsze części, jest ciekawiej, więcej zakończeń. Czekam na Shalt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW - ta gra jest świetna.
    Mam nadzieję że nie poprzestaniesz na demie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili powoli pracuję nad tłumaczeniem do pełnej wersji Thief and Sword, ale pewnie zajmie mi to kilka miesięcy. Zrobiłem też polskie tłumaczenie do dema Thief and Troll, polecam.

      Usuń