sobota, 24 grudnia 2011

Płaczliwa Sprawa - polska visual novel


Zastanawiałem się, co dziś by napisać, a tutaj widzę na VNDB informację o polskiej visual novel pod tytułem "Płaczliwa Sprawa", która miała dzisiaj swoją premierę. Fajny prezent świąteczny, bo polskich gier tego rodzaju jest bardzo mało. Niestety, kiedy zapoznałem się z informacjami, wynikło z nich, że jest to gra z gatunku yaoi, czyli o gejach. Zainteresuje więc ona pewnie tylko dziewczyny. Autorce wypada jednak pogratulować (i mieć nadzieję, że jak stworzy coś jeszcze, to będzie to gra bez gejów...), a jeśli komuś z was nie przeszkadza ta tematyka, to grę możecie pobrać stąd.
Oto przykładowe screeny:

2 komentarze:

  1. Nie tylko dziewczyny XD Mi się podobała. Jakiś dziwny pewnie jestem LOL.

    OdpowiedzUsuń
  2. to masz szczęście że mnie nie spotkałeś :D

    OdpowiedzUsuń