środa, 7 grudnia 2011

1812 Serce Zimy - opis przejścia

"1812 Serce Zimy" jest grą liniową, większość wyborów nie ma dużego znaczenia, bo pozwala jedynie odbyć dodatkowe rozmowy albo zobaczyć jakieś inne rzeczy. Część wyborów ma jednak  znaczenie zasadnicze, bo od nich zależy życie bohatera. Tutaj umieszczam najkrótszy sposób przejścia gry.

1) Porozmawiaj z Piotrem, a potem z siostrą.
2) Poćwicz szablę albo pistolet.
3) Połóż się spać.
4) Gdy usłyszysz odgłos włamania, weź pistolet.
5) Zastrzel włamywacza, gdy będzie próbował wejść do twojego pokoju.
6) Stocz pojedynek z kościejem.
7) Pomóż złapać konia.
8) Porozmawiaj z Ottem.
9) Idź do wioski.
10) Pomóż wieśniakowi.
11) Odwiedź sołtysa, a potem z Myśliwym.
12) Wróć do obozu.
13) Porozmawiaj z grajkiem i z żołnierzami.
14) Udaj się na poszukiwanie pustlenika.
15) Jedź przed siebie i nie skręcaj do lasu.
16) Rzuć się na ziemię.
17) Rzuć sie w prawo.
18) Lista zasłon:
Zasłona 1: lewa noga
Zasłona 2: prawa noga
Zasłona 3: w bok
Zasłona 4: w pierś
Zasłona 5: w czoło
Zasłona 6: w twarz
Zasłona 7: w plecy
19) Odbij trzy ciosy i zadaj cios.
20) Zabierz serce.
21) Pozozmawiaj z pustelnikiem.
22) Zagadki:
- Lęcę, choć nie mam skrzydeł (strzała)
- Jestem lżejszy niż piórko, ale nawet najsilniejszy... (oddech)
- Iskrzę sie niczym diament... (lód)
- Im więcej mnie jest, tym mniej mnie widzisz (Mrok)
- Możesz mnie zdobyć... (zaufanie)
- Ten kto mnie wykonał, mnie nie potrzebuje... (trumna)
- Wydarte z trzewi matki... (żelaza)
- Nakarm mnie, a urosnę... (Ogień)
- Jestem wszędzie, ale mnie nie widać... (Wiatr)
- Póki mnie nie odmierzysz... (czas)
- Kiedy mnie masz, chcesz się mną podzielić... (Tajemnica)
- Kto sie mą pierzyną okryje...(śnieg)
- Najstarsza z trzech sióstr... (zima)
- Mam cztery nogi... (żaba)
- Chodź istnieję od lat tysięcy... (księżyc)
- Jestem krukiem... (cień)
- Nieustannie płynę... (morze)
- Rosnę zimą... (sopel)
- Przybyłem do ciebie... (echo)
- Znajdziesz mnie w nocy... (gwiazda)
- Wierniejszy jestem od kochanka... (cień)
- widzę cały świat... (słońce)
23) Porozmawiaj z Żerem.
24) Porozmawiaj z pustelnikiem.
25) Przedstaw się.
26) Zadaj pytania Kuraginowi.
27) Jedź do obozu.
28) Porozmawiaj z Pawłem.
29) ...jednego z żołnierzy ogarną strach.
30) ...zatrzymaj uciekającego.
31) ...ostrzeż uciekającego.
32) ...opuść broń.
33) ...zrozumiałem największy lęk ludzi Pawła.
34) Wydaj bezwzględny rozkaz.
35) ...łatwo znaleźć się w sytuacji bez wyjścia.
36) ...zwróć się do Soni.
37) Masza piękniejsza od Olgi.
38) Olga piękniejsza od Iriny.
39) Irina piękniejsza od Maszy.
40) ...o ogniu.
41) ...o słońcu.
42) ...o gwieździe.
43) ...o siostrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz