poniedziałek, 26 listopada 2012

Anti-demon Ninja Asagi 3 - nowe screeny

 Lilith Soft znowu obdarowało nas świeżą porcją grafik z nadchodzącej, trzeciej części serii "Anti-demon Ninja Asagi". Muszę przyznać, że nie spodziewałem się, że tak szybko i tak dużo ich dostaniemy. Mam nawet wątpliwości, co zostanie do samej gry, ale z zapowiedzi wynika, że "Anti-demon Ninja Asagi 3" ma być największą produkcją w dziejach Lilith Soft. Można więc się spodziewać, że to co widzimy, to tylko drobny fragment tego, co nas czeka.


Na nowych screenach, poza Asagi i Sakurą pojawiają się także Murasaki i Ingrid. Tym razem udostępnione screeny są zdecydowanie monotematyczne, nic nie mówią o fabule gry. Mi najbardziej spodobały się motywy z Murasaki, chociaż nidgy za nią nie przepadałem, Czekam natomiast ciągle na jakieś potwierdzenie obecności którejś z bohaterek "Taimanin Yukikaze".
A oto nowe screeny. Ich wszystkie wersje możecie zobaczyć na oficjalnej stronie gry.






1 komentarz:

  1. Ostro się zapowiada... Jestem ciekawy, jaka tam będzie rola Ingrid.

    OdpowiedzUsuń