sobota, 6 lipca 2013

Zapowiedzi MangaGamer - aż TRZY gry Lilith Soft


Na swoim panelu podczas Anime Expo MangaGamer podał listę tytułów, które zamierza wydać. Lista jest zaiste imponująca. Tym, co mnie najbardziej zelektryzowało, jest informacja o wydaniu AŻ TRZECH gier z Lilith Soft. Serio, tego się w życiu nie spodziewałem. Kiedy Koryuu wspomniał o takiej możliwości, sądziłem, że będzie to pewnie co najwyżej jeden i to raczej softcorowy tytuł. A jednak rzeczywistość okazała się o wiele bardziej zaskakująca.



Zatem, wiadomo, że MangaGamer planuje wydać po angielsku następujące tytuły: Armored Warrior Iris, Valkyrie Svia i  Space Pirate Sara. Wszystkie trzy należą do nieco starszej generacji gier Lilith, ale mają tę zaletę, że były ekranizowane, więc są pewnie szerzej kojarzone na zachodzie niż nowsze produkcje tej firmy. Postaram się w najbliższym czasie napisać coś o nich, abyście wiedzieli, co i jak.
Ale to nie koniec niespodzianek - MangaGamer ogłosił, że przymierza się do serii Taimanin Asagi. Wyobrażacie to sobie? Najbardziej legendarna seria nukige oficjalnie wydana po angielsku? To po prostu brzmi aż za dobrze.
Zadowoleni powinni być też fani Innocent Grey - MangaGamer zapowiedział cztery nowe tytuły tej firmy - Cartagra, Free Friend 1 i 2 oraz Kara no Shōjo 2. Ma być także wydana reedycja Kara no Shojo.
Wreszcie, wśród oferty MangaGamer pojawią się dwie gry z Hentai Industries - Ruby Strikers i Warrior Princess Asuka.
Cóż, fani nukige mogą mówić o święcie, gdyż sporo pozycji tego typu widać w zapowiedziach i na szczęście nie ma tam żadnego syfu z Softhouse.

12 komentarzy:

  1. Sara mi się nie podobała (nie lubię futanari), ale Ikusa Otome Valkyrie było świetne. A jak wydadzą Asagi, to będą ich chyba ludzie na rękach nosić. Mam nadzieję, że nowe tłumaczenie będzie lepsze od tego z Dark Translations.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem mam nadzieje, że mangagamer zwrócą się koszty za posłuchanie fanów.

      Usuń
  2. Beuno! Pewnie kupię całą trójk. Martwi mnie tylko, że Sarę czeka cenzura odnośnie pary sadystycznych lolitek, które nie ukrywam,że są moimi ulubionymi postaciami w tej grze/anime. Niby Boob Wars przeszło moze i Space Pirate Sara przejdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego cenzura? MangaGamer to nie JAST, nie wywalają z gier całych scen, tylko dlatego, że amerykańskie prawo mówi tak czy siak.
      Biorąc pod uwagę, że mają wydać "Imouto Paradise", gdzie połowa obsady wygląda bardziej lolitkowato niż te dwie z Sary, byłbym zdziwiony, gdyby w Sarze coś mieli ciąć. Zresztą te dwie postacie są kluczowe i nie można ich tak po prostu wyrzucić z fabuły i wyciąć z scen z nimi.

      Usuń
  3. O "Imouto Paradise" też się boje.
    Przy okazji co JAST postanowił w sprawie zoofili w Starless?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przperaszam własnie wszedłem na strone wydawcy. Lolitki są w zaprezentowanych screenach gry. Niech nam żyje król!

      Usuń
    2. Nie sądzę, aby mieli cenzurować "Starless", gdyż występują w niej wyłącznie dorosłe postaci. JAST cenzurował gry, kiedy były w nich wyłącznie postaci wyglądające jak mocno nieletnie, jak np. w Nocturnal Illusion, gdzie wyleciała scena z Czerwonym Kapturkiem.

      Usuń
  4. Mnie się te zapowiedzi nie podobają.
    Żadna z nich nie trafia w mój gust... a tak się na to nastawiałem z nadzieją, że chociaż jedna ciekawa dla mnie produkcja się pojawi.

    A to jest już koniec zapowiedzi od MG? Wydawało mi się, że miało być ich trochę więcej.

    ~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurcze... właśnie chwilę temu trafiłem na stronę JASTa - już pokazali swoje zapowiedzi z Anime Expo 2013!
      Arkon, jest tam też coś z Twojej "wishlisty" :)

      Zapowiedzi możecie zobaczyć tutaj:
      http://jastusa.com/blog/2013/07/06/new-games-announced-at-ax/

      Co jak co, ale ten spis mnie się już bardziej podoba ^_^

      ~!

      Usuń
    2. I pewnie znowu rok poczekamy, aż wydadzą pierwszą z nich...

      Usuń
    3. Wszystko z tej listy jest topowe ale czemu chcą wydawać Shining Days??? Źle stworzony koncept z nielubianym bohaterem MKII?

      Usuń
    4. Zupełnie nie znam tej gry, ale opisują jaką jako "interactive movie", może więc dlatego?

      Usuń