piątek, 28 września 2012

Puella Maga Luficer Ouka - wywiad z bohaterką


Lilith Soft zamieściło na swojej stronie ciekawostkę w postaci "wywiadu" z główną bohaterką swojej najnowszej gry "Puella Maga Lucifer Ouka". Oto on, przetłumaczony mniej więcej na język polski:



1) Pojawiła się już wersja download. Oto przed wami główna bohaterka gry.
Dzień dobry, nazywam się Tomoe Ouka, miło mi was poznać.

2) Opowiedz nam o swoich wrażeniach z tworzenia gry.

To było takie wstydliwe! Dużo w tym seksu i przemocy! Praca magical girl w takiej erotycznej grze nie była dla mnie prosta. Bardzo się martwię, czy dobrze wypadłam i czy się to ludziom spodoba. Dziękuję!

3) A jak ci się podobał system "Lucifer" (odpowiedzialny za moc bohaterek gry)

To było bardzo przyjemne, czasami za bardzo, bo sprawiało, że dużo krzyczałam. Czasami to nawet było męczące i moje gardło ledwie to wytrzymywało.

4) Co ci się najbardziej podobało w tej roli?
Wszystko to, co się działo miedzy dziewczynami, ich przyjaźń i miłość. A najbardziej chyba Rinaria-chan, kochamy sceny z jej udziałem.

5) Chciałabyś coś dodać na koniec?
Dziękuję. Słuchajcie wszyscy, z tej strony Tomoe Ouka. Lilith-san dało mi rolę bohaterki i spisałam się najlepiej jak potrafię. Bohaterki dużo walczą i robią inne rzeczy, których się bardzo wstydzą. Bawcie się dobrze!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz