środa, 26 września 2012

Pierwsze urodziny strony


 Mija już rok, odkąd wystartowałem z tą stroną. Na początku chciałem po prostu mieć miejsce, w którym będę mógł publikować swoje teksty o visual novel - poprzedni serwis robił mi tu problemy. Nie myślałem, że będę regularnie dodawał newsy - to pojawiło się trochę potem, bo na początku miałem bardzo dużo tekstów własnych, już napisanych. Ale potem jakoś tak to ruszyło, bo okazało się, że newsów ze świata visual novel jest więcej niż mi się wydawało.



Przez ten rok moja strona z małego bloga stała się największym i jedynym chyba w Polsce tak obszernym źródłem wiedzy o grach visual novel. Opublikowałem kilkadziesiąt recenzji, opisów przejścia, wiele tłumaczeń, newsów oraz samouczków dla tych, którzy sami chcieliby stworzyć takie gry. Mimo wakacyjnej przerwy, strona nadal działa i ma rosnącą oglądalność.

Chociaż dbanie o to, żeby aktualizacje były codzienne nie zawsze jest proste (szczególnie w trakcie wyjazdów) staram się, żebyście co dzień mieli dostęp do bieżących informacji ze świata visual novel, z Japonii, zachodu, jak i z Polski. Szczególnie ważne są te ostatnie, bo każda nowa inicjatywa jest tutaj cenna. Dlatego, jeśli macie wiadomości o jakichś tego typu projektach, będę zawsze wdzięczny za info na ich temat.

Dziękuję wszystkim za wsparcie, komentarze i odwiedziny. Mam nadzieję, że za rok będę mógł napisać tutaj coś podobnego.

2 komentarze:

  1. Wykonujesz kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się. Póki będzie zainteresowanie, a ja będę mieć dość czasu, postaram się to kontynuować.

      Usuń