czwartek, 1 grudnia 2011

1812 Serce Zimy - polska sound novel



"Jest rok 1812, La Grande Armée wkracza do Rosji. Rozpoczyna się wojna, która na wiele dziesięcioleci zmieni oblicze Europy i światowy układ sił. Francuzi, Rosjanie i przedstawiciele wielu narodów Starego Kontynentu ścierają się w śmiertelnym boju.


Jednak to nie jedyna wojna, która toczy się na skutym lodem łonie Matki Rosji. Równie bezlitosne starcie wstrząsa światem magicznych istot, które od wieków zamieszkują bezkresne przestrzenie mocarstwa. Oto Pani Zimy, okrutna Królowa Śniegu, wykorzystuje panujący chaos do swoich celów i dąży do nowych podbojów. Pragnie tylko jednego: by świat opanował wieczny mróz, a chłód śmierci zgasił żar życia. Te ambicje zagrażają zarówno królestwu magii, jak i światu śmiertelników..."

Takimi słowami zaczyna się wprowadzenie do nowej, polskiej gry "1812 Serce Zimy". Dlaczego o niej piszę? Ponieważ gra ta wyraźnie czerpie z gatunku Visual Novel. Te nowy, polski produkt dość wyraźnie zainspirowany jest takimi grami, chociaż sami twórcy nazywają go "audiogrą". To prawda, że grafika jest tutaj tylko dodatkiem, bo najważniejsze są dźwięk i głos, ale w mechanice gry widać wpływ VN, szczególnie takich jak np. "Thief & Sword". Jak to wygląda dokładnie, możecie sprawdzić sami, bo demo gry można za darmo pobrać z oficjalnej strony. Tam można też kupić samą grę. Gdy już ją kupię i przejdę, wtedy postaram się napisać o niej więcej, bo zapowiada się ciekawie i ambitnie. Poniżej możecie jeszcze obejrzeć krótki filmik ją zapowiadający:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz